Til de lagene som har bestilt mat, kan vi informere om at denne blir servert i Gimlehallen. Det vil si:
- Fredag: Kvelds, Foccacia, påsmurt) kan hentes i kiosken fra kl. 18:30.
- Lørdag: Middag, Kyllinglår m/ris, salat, bernaisesaus), serveres fra kl. 13:30 - 16:30. Rekker man ikke dette på grunn av kamper, kan middag også hentes i kiosken etterpå.
- Søndag: Middag, Lasagne m/brød, salat og dressing, serveres fra kl. 13:30 - 16:30. Kan også hentes i kiosken etterpå.
- Mandag: Lunsj, Wraps, påsmurt, kan hentes i kiosken fra kl. 10:00.
- Frokost: Leveres til skolene og være tilgjengelig fra kl. 06:30, for de lagene som har bestilt det.


